sâmbătă, iulie 08, 2006

In sfarsit...


De mai bine de 10 luni cochetez cu ideea de a-mi cumpara o camera performanta. M-am oprit la Canon 20D. Si acum incepe febra excursiilor cu scopul de a face fotografii, a cumpararii de alte obiective si accesorii...uf...dar produsul finit conteaza pana la urma. Cum spunea o cunostiinta de a mea acum multi ani, "daca reusesc sa invat macar o persoana din o suta, ceea ce predau, inseamna ca mi-am atins scopul...", asa am sa incerc si eu sa mangai retina celor care se vor uita la fotografiile de aici.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Esti cel mai tare in materie de fotografii....nu zic numai eu asta ci si prieteni care le-au mai vazut de la mine ;) ...Tine-o tot asa!!!!!
Alex Stefan

Anonim spunea...

brava, mane!!! deja ai inceput sa te impui....ti-am zis io ca pana la urma farama aia de genialitate (e, ce zici?) o sa iasa la iveala!!! si vad ca nu numai io am avut incredere in ea...:)))
Tataitza...

Anonim spunea...

sunt super.. nu te lasa.. si.. mergi mai departe.. nu ai nimik de pierdut.. fä o expozitie.. sa nu ramai in anonimat.. cine site pina la urma !!! Dona

zomir spunea...

salut,

sunt incantat de ce am vazut in blog-ul tau.

nu am experienta ca fotograf dar am un ochi exersat in vreo 20 de ani de film(ări).

ultima, cea din '...in sfarsit' m-a facut sa postez comentariul, insa.

bafta, sper sa ajungem sa ne si cunoastem la un moment dat.


zomir

Uba Cristian spunea...

Multumesc de comentarii si incurajari.

Anonim spunea...

bafta in continuare, se poate si mai bine, incearca sa ajungi sus si lauri vor fi ai tai! am o deosebita admiratie pt doua foto de la sectiunea cald si rece...succes.

Anonim spunea...

deci in concluzie, mai draga, ai cucerit pe toata lumea :)

maica staretza