luni, martie 12, 2007

Fotbal, tutun si relaxare

Sambata dimineata. Dupa o cafea bauta in graba (t) si 2 tigari pufaite in t-1, ies pe usa grabit sa ajung la intalnirea cu amicii la un fotbal. Bineinteles ca odata ajuns acolo mai pipez o foioasa ca sa am putere, dupa care tac-pac in mijlocul terenului cu ochii dupa minge.
Inceput promitator, pase scurte si precize, vine si primul gol, dat de un coechipier bineinteles, dupa care incep sa vad stelute verzi, si de alte culori de care pana acum nu aveam habar.
Deci pentru mine tot meciul a durat 15 minute, urmate de alte 30 pe bara, mai bine zis pe gazon in afara suprafetei de joc, pentru a-mi reveni. Am concluzionat ca fotbalul nu e de mine, mi-am aprins o tigara si am plecat sa pozez imprejurimile. Muuult mai sanatos asa.


4 comentarii:

Crina spunea...

sensibile imagini...Felicitari

Anonim spunea...

mane, imi plac pozele. e mai bine ca ai trecut la pozat. incanti mai multi ochi asa. repet, oricate sticle de vin am avea sa ne dau unul altuia-din acele diverse motive...-, imi place ce scoti din aparat. hai, sa avem noroc, chef de baut, patima si parte de prieteni buuni.

Mihai Codreanu spunea...

O serie buna in general; cel mai mult imi place a 4-a. In prima ai surprins excelent momentul dar o strica fundalul.
Congrats!

Anonim spunea...

Bine prinsa in zbor oratania :)